سوالات مراکز خدمات

در نقطه پرداخت یک بخش طراحی و درحال اجرا می باشد با عنوان مرکز خدمات.در این بخش اطلاعات تماس و راه های ارتباطی کلیه همکاران در شهر محل فعالیت شان ثبت گردیده است.
پذیرندگان و کاربران اینترنت،با امکان جستجو در اینترنت به اسامی دفاتر فروش و تعمیرات دستگاه کارتخوان و خودپرداز و کش لس در شهر موردنیاز خواهند رسید و  در سریع ترین حالت ممکن به نیاز کاربران پاسخ داده می شود.

شما برای درج اطلاعات تماس و آدرس خود در نقطه پرداخت، ابتدا بایستی، دارای محل کسب برای مراجعه حضوری مشتریان باشید و حداقل یکی از خدمات ذیل را با مهارت بالا ارائه دهید:

1.فروش کارتخوان
2.تعمیرات کارتخوان
3.فروش خودپرداز و کش لس
4.تعمیرات خودپرداز و کش لس

1.درج اطلاعات تماس شما در صفحه(مراکز خدمات کارتخوان و کش لس)  نقطه پرداخت درج می گردد.

2.درج اطلاعات تماس و آدرس شما در یک صفحه اختصاصی برای شهرتان که کاربران گوگل با جستجو عناوین(خرید کارتخوان در… یا تعمیر کارتخوان در…) به صفحه اطلاعات تماس و آدرس شما خواهند رسید.
مانند نمونه ذیل:

تعمیر کارتخوان در چالوس
تعمیر کارتخوان در نوشهر
تعمیر کارتخوان در نور
تعمیر کارتخوان در محمودآباد

نقطه پرداخت با داشتن یک تیم کاملا متخصص در زمینه دیجیتال مارکتینگ اعم از: برنامه نویس وب، طراحی سایت و همچنین سئو سازی صفحات اینترنتی توانسته است در کلمات مرتبط با کارتخوان، کش لس و خودپرداز در نتایج برتر گوگل قرار بگیرد.
از این رو، صفحات ایجاد شده برای هر شهر به صورت اختصاصی، شانس فراوانی خواهند داشت.

البته! ما در نقطه پرداخت برای جلب نظر شما همکاران عزیز، اشتراک برنزی به مدت یکماه تست قرار داده ایم. و این تضمین می تواند شما را در انتخاب بهترین تصمیم یاری دهد.

بله! ثبت اطلاعات دفاتر کارتخوان ماهانه شامل هزینه می باشد.اما برای جلب نظر شما همکاران در سراسر کشور، اشتراک برنزی به صورت رایگان برای یک ماه محاسبه می گردد.

بله. اما! صفحه اختصاصی و انحصاری برای دفاتری ساخته می شود که اشتراک طلائی نقطه پرداخت را خریداری کرده و به صورت انحصاری در منطقه فعالیت خود در نتایج دیده شوند.

1.دیده شدن کسب و کار شما در منطقه فعالیت تان به صورت اختصاصی در یک صفحه

2.ارجاع مشتریانی که برای خرید و دریافت خدمات به نقطه پرداخت رجوع می کنند و در حوزه شهر فعالیت شما حضور دارند.

3.درج ویدئو معرفی دفتر و خدمات تان

4.درج محصولات شما در صفحه اختصاصی تان

5.امکان خرید آنلاین کاربران و ارسال مستقیم سفارش در پیام رسان ها

6.تبلیغات کم هزینه اما پایدار، مستمر و پر بازده

میزان تعرفه خرید اشتراک در بخش ذیل درج شده است. و هزینه ها به صورت ماهانه محاسبه می گردد.
حداقل خرید اشتراک یکماه می باشد و پرداخت از طریق کارت به کارت صورت می پذیرد. 

تعرفه ثبت دفاتر کارتخوان و کش لس

اشــتــراک بــرنــزی

رایگان تست یکماه
  • درج شماره تماس
  • درج آدرس دفتر
  • درج پیام رسان ها

اشـتـراک نـقـره ای

تومان 179.000 ماهانه
  • تمام امکانات برنزی
  • درج تصاویر دفتر
  • ویدئو معرفی خدمات

اشـتـراک طـلائـی

تومان 497.000 ماهانه
  • تمام امکانات نقره ای
  • خرید آنلاین کاربران
  • ارجاع مشتریان سایت

در صورت عدم تمدید شتراک تان، حداکثر تا 72 ساعت از گذشتن موعد پرداخت حق اشتراک، اطلاعات تان از وب سایت نقطه پرداخت به کلی حذف می گردد و در صورت رزرو دیگر همکاران، به کسب و کار رزرو شده ارائه می گردد.

قابل ذکر است: در صورت عدم توانائی پرداخت در موعد مقرر، حداقل 48 ساعت پیش تر به پشتیبان نقطه پرداخت اطلاع دهید تا بتوان، تصمیمات جدید اتخاذ گردد.

مراحل ثبت دفتر شما در نقطه پرداخت به شرح ذیل است:
1.مراجعه به صفحه (ارتباط با ما)و ارتباط با پشتیبان سایت.

2.مراجعه به صفحه (ثبت دفتر کارتخوان و کش لس) و انتخاب یکی از شتراک ها و ثبت نهائی درخواست.

سوالات دستگاه کارتخوان

خرید دستگاه کارتخوان، شرایط خاص و سختی ندارد، کافی ست سن 18 سال تمام داشته باشید و مدارک هویتی تان را برای ثبت نام و خرید دستگاه کارتخوان ارائه نمائید.

برای خرید دستگاه کارتخوان به تصویر یا اصل مدارک ذیل نیاز است:

  • پشت و رو کارت ملی یا برگ ثبت نام کارت ملی
  • صفحه اول شناسنامه
    نکته:در صورتی که صفحه توضیحات شناسنامه دارای نکاتی باشد، صفحه توضیحات نیاز است.
  • شماره کارت بانکی
  • برگ ثبت نام کد رهگیری مالیاتی تا گام 4
    نکته:ثبت نام کد رهگیری توسط مراکز فروش و تعمیرات کارتخوان شامل 150.000 تومان هزینه می باشد.

هریک از شرکت های پرداخت الکترونیک در کشورمان، با یکسری از بانک ها قرارداد همکاری دارند و شما در هنگام ثبت نام دستگاه کارتخوان شخصی، باید از مراکز فروش جویا شوید، که کدام شرکت پرداخت الکترونیک پشتیبان پرداخت شما است.

دستگاه کارتخوان استوک، همانطور که از عنوان آن پیداست. به دستگاهی تلقی می شود که به صورت دست دوم وارد کشور شده است و توسط شرکت های وارد کننده آن به صورت خرد یا کلی به فروش می رسد.اما دستگاه کارتخوان آکبند، توسط شرکت های داخلی مونتاژ یا تولید می گردد. و برخی از دستگاه های تولید داخل از نظر عملکرد در تراکنش و میزان نگهداری باتری، دارای صلاحیت بیشتر هستند.
درواقع تفاوت دستگاه کارتخوان استوک یا دستگاه کارتخوان آکبند در نوع اتصال(وایرالس – سیم کارت)، میزان نگهداری شارژ باتری می باشد به صورت عمده و تفاوت دیگری ندارند.

مطمئنا دستگاه کارتخوان آکبند صلاحیت بالاتری نسبت به دستگاه کارتخوان استوک دارد.اما به این معنا نیست که، دستگاه کارتخوان سیار استوک بد باشد.زیرا هر دو آنها دارای گارانتی شرکتی بوده و می توانید از خدمات آنها بهره مند گردید.

با توجه به قوانین و ضوابط ارائه شده از سمت شرکت های پرداخت الکترونیک، از 1 روز تا 5 روز برای دستگاه های استوک و از 24ساعت تا 48 ساعت برای دستگاه های آکبند می باشد.

با توجه به قوانین و مقررات موجود بانک مرکزی و شرکت شاپرک، در حال حاضر می توان دستگاه های استوک را در برخی سامانه ها به دیگران انتقال داد.اما دستگاه کارتخوان آکبند  در کلیه سامانه های پرداخت عضو شبکه شاپرک قابل انتقال به غیر می باشند.همچنین تغییر حساب برای کلیه دستگاه های کارتخوان انجام میپذیرد.

شما با خرید دستگاه کارتخوان، مالکیت سخت افزاری آن را دارید، اما اگر دستگاه کارتخوان را از بانک به صورت امانی دریافت نمائید، هیچ مالکیتی ندارید و هر لحظه شرکت های پرداخت یا بانک اراده کنند، می توانند دستگاه کارتخوان را از شما دریافت نمایند.
نکته مهم و قابل تامل اینکه، اگر در مدت یا دوره مشخص، تعداد تراکنش های شما به حد نصاب نرسد، دستگاه توسط بانک جمع آوری شده و شما هیچ مالکیت و حقی را نخواهید داشت.

اگر بخواهیم صادقانه به این پرسش پاسخ دهیم، باید بگوئیم خیر!
زیرا قوانین بانک مرکزی، شرکت شاپرک، وزارت امور اقتصادی که زیر مجموعه آن اداره کل امور مالیاتی کشور است، هیچ استثنائی بین پذیرندگان دستگاه کارتخوان سیار شخصی و بانکی قائل نشده و کلیه قوانین و مقررات به یک روش اجرائی میگردد.

  • در روزهای عادی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنش‌های کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۳:۴۵ بامداد پردازش و برای بانک‌های پذیرنده ارسال می‌گردد. ضمناً ریز تراکنش‌های پایانه‌های فروش «شاپرک» در ساعت ۵:۰۰ بامداد در اختیار بانک‌های پذیرنده قرار می‌گیرد. مثلا: اگر شنبه کارت کشیده شود، ساعت 5 صبح یکشنبه به حساب صاحب دستگاه واریز انجام می گردد
  • در روزهای تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنش‌های کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۱۵:۴۵ پردازش و برای بانک‌های پذیرنده ارسال می‌گردد. ضمناً ریز تراکنش‌های پایانه‌های فروش «شاپرک» در ساعت ۱۷:۰۰ در اختیار بانک‌های پذیرنده قرار می‌گیرد.مثلا: اگر پنجشنبه کات کشیده شود، ساعت 15:45 دقیقه وز جمعه به حساب صاحب دستگاه کارتخوان مبلغ واریز میگردد.
نکته:
بدیهی است که این ساعات گفته شده ممکن است دقایقی زودتر یا دیرتر باشد.اما از نظر زمانی اینطور در قوانین و مقررات بانکی کشور به ثبت رسیده است.

دستگاه کارتخوان از جهت انجام تراکنش یا مبلغ تراکنش هیچ محدودیتی ندارد.فقط یک کارت بانکی به صورت روزانه به مبلغ 100 میلیون تومان میتواند تراکنش انجام دهد بر روی دستگاه کارتخوان.
در واقع صاحب دستگاه کارتخوان سیار شخصی میتواند روزانه به تعداد غیرقابل شمارش، تراکنش انجام دهد.

بله! عملیات کارت به کارت را می توان روی سخت افزار دستگاه کارتخوان  انجام دهاد.اما اسم آن دستگاه، کارتخوان نیست و با عنوان کش لس یا کشلس نامگذاری می شود.
دستگاه کش لس یک سخت افزار کارتخوان می باشد اما، اپلیکیشن این دستگاه کارتخوان آن توسط شبکه شتاب، که همان پشتیبان عملیات کارت به کارت می باشد، پشتیبانی می گردد.

خیر! شما با خرید دستگاه کارتخوان سیار شخصی و ثبت نام دستگاه کارتخوان خود، به صورت کاملا خودکار به درگاه ملی مالیاتی کشور متصل می گردید و در صورتی که شرکت یا شخص حقیقی با قول عدم اتصال دستگاه کارتخوان به درگاه ملی مالیاتی به شما دستگاه کارتخوان پیشنهاد کرد، بدانید که آن شخص کذاب است.

پاسخ این پرسش هم بله است و هم خیر!
بله برای اینکه، ضریب مالیاتی کسب و کار خانگی خیلی کمتر از مشاغل صنفی و صنعتی می باشد. و خیر برای اینکه، تعداد و مبلغ تراکنش خیلی تاثیر گذار است در میزان ضریب مالیاتی برای دستگاه کارتخوان پذیرندگان.
یعنی مبلغ تراکنش و میزان عددی تعداد تراکنش نقش مهمی در اتخاذ تصمیمات اداره امور مالیاتی دارد.

گارانتی دستگاه های کارتخوان به 2 صورت می باشد در صنعت پرداخت:

1.گارانتی دستگاه کارتخوان استوک: در این مورد، تمامی دستگاه های کارتخوان استوک که توسط نقطه پرداخت یا هر شرکت دیگری فروخته می شود، شامل 6ماه گارانتی سخت افزاری و نرم افزار می باشد و پذیرندگان بابت دریافت خدمات هیچ مبلغی را پرداخت نمی کنند.

2.گارانتی شرکتی دستگاه کارتخوان آکبند: در این مدل گارانتی، شرکت نقطه پرداخت یا هر شرکت فروشنده ای هیچگونه دخل و تصرف بر امور تشخیص و تعمیر دستگاه کارتخوان پذیرنگان ندارد و کلیه خدمات آن مربوط به شرکت تولید کننده می باشد.

موارد ذیل از جله نکاتی است که پذیرندگان باید به آن توجه کنند:

  • خرابی به علت نوسان برق
  • خرابی به علت نفوذ آب
  • شکستگی به علت زمین خوردگی
  • ورود جسم تیز مانند پیچ گوشتی و… به داخل دستگاه
  • بازکردن هولوگرام دستگاه
  • شکستی اسلات سیمکارت

درحال حاضر دفتر مرکزی نقطه پرداخت، جهت سهولت و دسترسی راحت تر مشتریان به صورت حضوری در شهرهای: نوشهر، کجور، چالوس، مرزن آباد، کلاردشت، هچیرود، کلارآباد، متل قو، عباس آباد به صورت حضوری خدمات تخصصی خرید و فروش دستگاه کارتخوان، کش لس و همچنین تعمیر دستگاه کارتخوان ارائه می نماید.

و نکته حائز اهمیت اینکه، شما پذیرندگان عزیز، می توانید با مراجعه به صفحه(مراکز خدمات کارتخوان و کش لس) لیست کامل همراه با اطلاعات تماس دفاتر فروش و تعمیر دستگاه کارتخوان در استان و شهر محل فعالیت خود را پیدا کنید و به همکاران ما در سراسر کشور مراجعه نمائید.

سوالات خودپرداز - کش لس

برای خرید دستگاه کش لس، ابتدا باید صاحب دستگاه به سن قانونی 18 سال تمام رسیده باشد.سپس مدارک هویتی و یک شماره حساب در بانک اعلام شده را ارائه نماید.سپس با نظر کارشناس نقطه پرداخت یا دیگر همکاران مان در صنعت پرداخت می تواند دستگاه کشلس(کش لس) را در محل مورد نظر نصب و استفاده نماید.

مدارک خرید دستگاه کش لس باید مدارک هویتی اعم از:

  • تصویر کارت ملی پشت و رو
  • تمامی صفحات شناسنامه
  • شماره کارت یا حساب بانکی
  • تصویر از محل نصب دستگاه کش لس

 

مدارک خرید دستگاه خودپرداز باید مدارک هویتی اعم از:

کلیه تراکنش های بانکی که به حساب های تجاری افراد جامعه واریز می گردد، مورد بررسی اداره امور مالیاتی قرار می گردد.
اما داشتن دستگاه کش لس و خودپرداز هیچ ارتباطی با اخذ مالیات از دارندگان آن ندارد و دستگاه کشلس به درگاه ملی مالیات کشور متصل نمی گردد.

با خرید دستگاه کش لس و خودپرداز 6 ماه گارانتی سخت افزاری به دستگاه خریداری شده تعلق می گیرد و برای دریافت خدمات پس از فروش می توانید به صفحه (مراکز خدمات کارتخوان و کش لس) مراجعه کرده و یکی از دفاتر خدمات کارتخوان و کش لس شهر محل فعالیت تان را انتخاب کرده و از آن دفتر خدمات دریافت کنید.

سوالات تعمیرات کارتخوان

جهت دریافت خدمات تعمیر کارتخوان شرکت نقطه پرداخت، 2 روش وجود دارد:
1)مراجعه حضوری به دفتر شرکت

2)دریافت پذیرش از طریق وب سایت نقطه پرداخت

درحال حاضر شرکت نقطه پرداخت، جهت سهولت و دسترسی راحت تر مشتریان به صورت حضوری در شهرهای:محمودآباد، نور، نوشهر، کجور، چالوس، مرزن آباد، کلاردشت، هچیرود، کلارآباد، متل قو ، عباس آباد، شیرود، تنکابن و رامسر به صورت حضوری خدمات تخصصی خرید و فروش دستگاه کارتخوان، کش لس و همچنین تعمیر دستگاه کارتخوان ارائه می نماید.

قابل ذکر است، تمامی خدمات نقطه پرداخت به صورت غیرحضوری و آنلاین، از وب سایت رسمی ما به نشانی www.NoghtePardakht.ir در دسترس تمامی کاربران اینترنت در کشور عزیزمان ایران می باشد.

اطلاعات تماس و راه های ارتباطی شرکت در صفحه (ارتباط با ما) موجود می باشد.
جهت دریافت خدمات تعمیر کارتخوان از طریق وب سایت شرکت، می توانید از طریق گزینه (درخواست پذیرش تعمیرات) اقدام به دریافت خدمات تعمیر نمائید.پس از ارسال درخواست، کارشناسان ما در نقطه پرداخت با شما ارتباط خواهند گرفت و دیگر مراحل را با شما هماهنگ خواهند کرد.

جهت دریافت خدمات تعمیر کارتخوان از طریق وب سایت شرکت، می توانید از طریق گزینه (درخواست پذیرش تعمیرات) اقدام به دریافت خدمات تعمیر نمائید.پس از ارسال درخواست، کارشناسان ما در نقطه پرداخت با شما ارتباط خواهند گرفت و دیگر مراحل را با شما هماهنگ خواهند کرد.

توجه داشته باشید! کلیه دستگاه های کارتخوان به استثنا دستگاه های امانی و واگذاری شده بانکی قابل تعمیر هستند و در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم مجرب نقطه پرداخت تعمیر می گردند.

با توجه به شهر مورد نظر شما و ارسال دستگاه توسط مشتری می تواند بین 24 تا 72 ساعت در نظر گرفت.
این مدت به صورت حداکثری می باشد و در صورت ارسال از طریق پیک یا … می تواند این مدت کمتر شود.

هزینه تعمیر کارتخوان با توجه به مشکلی که برای دستگاه کارتخوان پیش آمده است، متغیر است و نمی توان هیچ نظری را قبل از بررسی دستگاه توسط کارشناسان واحد تعمیرات ارائه نمود.

دقت داشته باشید، درب پشت کارتخوان، باتری، سیمکارت و شارژر همراه دستگاه ارسال نشود.
درصورتی که مشکل شارژ و نگهداری شارژ دستگاه وجود دارد، باتری ارسال شود.

دستگاه کش لس و خودپرداز دارای 6 ماه گارانتی سخت افزاری می باشد و برای رفع نیاز های دستگاه، می توانید به دفتر نقطه پرداخت مراجعه نمائید.

فرم ثبت دفاتر کارتخوان - کش لس

ثبت درخواست موفقیت آمیز در نقطه پرداخت

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.

تا ساعاتی آینده، با شما ارتباط خواهیم گرفت.

تخفیفات ویژه نقطه پرداخت

اینم؛ تخفیفی که، قولشو داده بودیم!

*ارائه پیامک دریافتی، در هنگام خرید الزامی است.

*اعتبار استفاده از طرح تخفیف، 48 ساعت می باشد.

خرید کش لس تا 1 میلیون تومان

خرید کارتخوان تا 500 هزار تومان

انتقال مالکیت تا 300 هزار تومان

تعمیر کارتخوان تا 120 هزار تومان

خرید لوازم جانبی تا 90 هزار تومان

فرم دانلود اپلیکیشن امید پی

فرم دانلود درایور و نرم افزار پکس

فرم دانلود اپلیکیشن آیریک پاسارگاد

فرم دانلود اپلیکیشن آیریک نوین

فرم دانلود اپلیکیشن آیریک سپهر

فرم دانلود اپلیکیشن فن آوا کارت

فرم دانلود اپلیکیشن ایران کیش

فرم دانلود اپلیکیشن پرداخت نوین

فرم دانلود اپلیکیشن سپهر

فرم دانلود اپلیکیشن پاسارگاد

فرم دانلود اپلیکیشن سامان کیش

درخواست خرید خودپرداز و کش لس

ثبت نام کارتخوان استوک

فرم پذیرش تعمیر کارتخوان

درخواست خرید کارتخوان