قوانین سایت
صفحه قوانین سایت نقطه پرداخت در تاریخ ۱۴۰۳/11/20 بروزرسانی گردید و فرض بر این است که حداکثر ۱۵روز پس از این تاریخ، کاربران سایت آن را مطالعه کرده و از مفاد آن کاملا آگاه می باشند.نقطه پرداخت می تواند برای ارائه بهتر خدمات خود، نسبت به بروزرسانی و ایجاد تغییرات در قوانین سایت با ذکر دقیق تاریخ، اقدام کند و از کاربران نیز انتظار می رود نسبت به تغییرات انجام شده آگاهی کامل کسب کنند.
صفحه قوانین سایت نقطه پرداخت به مثابه یک توافق است که به موجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم الاجرا تلقی می گردد و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحوی و با هر وسیله ای از سایت استفاده می نمایند تابع این توافق هستند.
ماده ۱: تعاریف
قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین سایت نقطه پرداخت است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و بهصورت لازمالاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت نقطه پرداخت تابع آن میباشد قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرفکننده است.
توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین حاضر میباشد که بهموجب ماده ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازمالاجرا تلقی میگردد و تنظیمکننده روابط بین نقطه پرداخت و کاربران میباشد.
سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت نقطه پرداخت میباشد.
خدمات: منظور از خدمات شامل:خرید و فروش دستگاه کارتخوان، خرید و فروش خودپرداز و کش لس، ارائه درگاه پرداخت بانکی و تعمیرات دستگاه کارتخوان می باشد.
ماده ۲: موضوع فعالیت سایت نقطه پرداخت
۲-۱ سایت نقطه پرداخت در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت میکند و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
۲-۲ خدمات سایت نقطه پرداخت بهطورکلی به شرح زیر است:
– خرید و فروش دستگاه کارتخوان سیار و ثابت
– خرید و فروش خودپرداز و کش لس دیواری و رومیزی
– تعمیرات دستگاه کارتخوان
– ارائه درگاه پرداخت بانکی
ماده 3: مسئولیت پذیری نقطه پرداخت
3-۱ اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و نقطه پرداخت تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام میدهد و سعی میکند از امکانات و زیرساختهای لازم برای این مقصود استفاده نماید.
3-۲ سایت نقطه پرداخت تمام تلاش خود را مینماید تا آموزشها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.
3-۳ سایت نقطه پرداخت تمام تلاش خود را جهت بروزرسانی صفحات و مطالب خود مینماید. نقطه پرداخت میتواند بنا به هر دلیلی بهصورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمیدهد.
ماده 4: مالکیت فکری
4-۱ تمام محتوای سایت نقطه پرداخت مانند محتوا، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوتها، ویدیوها و … متعلق به شرکت (پیشگامان عصر کسب و کار هوشمند) میباشد و بدون موافقت و اجازه نقطه پرداخت، هیچ شخصی اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.
4-۲ شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذشده باشد به آن منبع ارجاع داده شده است.
ماده 5: ارائه خدمات
5-۱ ارائه کلیه خدمات توسط نقطه پرداخت، به صورت آنلاین و حضوری انجام می گردد.
5-۲ دریافت هرگونه خدمات از افراد خارج از سایت نقطه پرداخت و دفاتر غیرمجاز بدون قرارداد اجازه کتبی از نظر ما دارای اعتبار قانونی نبوده و هیچ مسئولیتی متوجه نقطه پرداخت نخواهد شد.
ماده 6: شرایط پرداخت
نقطه پرداخت به 2 روش مبالغ خدمات خود را دریافت می کند:
6-۱ دریافت مبالغ به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت بانکی که پس از مشاوره و تعیین و تکلیف دریافت می شود.در این روش، پس ارسال فاکتور آنلاین برای کاربر، یک لینک پرداخت ارسال می شود و مبلغ فوق را باید در درگاه پرداخت واریز نماید.
6-۲ دریافت مبالغ به صورت حضوری، که در این روش پس از مراجعه و مشخص نمودن خدمات درخواستی به صورت کارت به کارت یا پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان، پرداخت صورت می پذیرد.
ماده 7: ارتباطات
7-۱ براساس قوانین داخلی سایت نقطه پرداخت، هرگونه برقراری ارتباط با کاربران خود، از طریق شماره های درج شده در صفحه ارتباط با ما و همچنین شناسه پست الکترونیک (ایمیل) می باشد.
7-۲ در صورت تغییر در هر یک از اطلاعات، کاربر باید مراتب را به سایت اطلاعرسانی نماید. اگر کاربر در ارائه اطلاعات جدید کوتاهی نماید هیچ مسئولیتی متوجه نقطه پرداخت نخواهد بود.
7-۳ کاربر میتواند از طریق راههای ارتباطی که در صفحه «ارتباط با ما» سایت نوشته شده، با نقطه پرداخت در ارتباط باشد.
7-۴ نقطه پرداخت فقط از شمارههای ارتباطی که در صفحه «ارتباط با ما» نوشته شده، استفاده مینماید. درصورتیکه پیامی غیر از شمارههای اعلامشده دریافت کرده اید، اولا توجه نمایید که مرجع ارسال پیامها نقطه پرداخت نیست و ثانیا مراتب تخلف را به همکاران ما گزارش دهید تا از طریق مراجع قانونی و قضایی نسبت به سوءاستفادهها اقدام شود.
ماده 9: نظرات
8-۱ کاربر میتواند در بخشهای مختلف سایت که امکان ثبت نظر وجود دارد نظر خود را ثبت کند.
8-۲ نظرات باید به فارسی نوشته شده باشد.
8-۳ نظرات فقط باید در خصوص موضوع همان محتوا باشد و کاربر بههیچوجه اجازه ندارد درباره مسائل متفرقه مانند مسائل مذهبی و سیاسی نظری ثبت نماید.
8-۴ کاربر حق ندارد به شخص یا اشخاص دیگری توهین نماید یا نظری را بیان کند که مبین نقض حقوق دیگری باشد.
8-۵ سایت میتواند در نظرات تغییر و اصلاح ایجاد نماید و یا بهکلی از انتشار آنها جلوگیری به عمل آورد.
8-۶ سایت میتواند در مواقعی که صلاح میداند اقدام به حذف یا ایجاد تغییر در نظرات بنماید. مانند مواقعی که کاربر اطلاعات تماس شخصی یا لینکی را در نظر خود درج مینماید.
8-۷ در صورت نقض موارد ۳-8 و ۴-8 نقطه پرداخت میتواند اقدامات قانونی را از طریق مراجع قضائی پیگیری نماید.
ماده 9: تبلیغات در نقطه پرداخت
9-۱ درصورتیکه تبلیغاتی در سایت نقطه پرداخت انجام شود، نقطه پرداخت هیچگونه مسئولیتی نسبت به محتوای تبلیغشده ندارد و تمام تصمیمگیریها و مسئولیتها بر عهده خود کاربران هست.
9-۲ درصورتیکه کاربری قصد انجام تبلیغات در سایت نقطه پرداخت را داشته باشد باید موضوع را از طریق راههای ارتباطی با نقطه دید در میان بگذارد. پس از بررسی و در صورت تایید موضوع، تبلیغات طبق شرایط و ضوابطی که برای شخص ارسال میگردد انجام خواهد شد.
ماده 10: فورس ماژور
منظور از فورس ماژور اتفاقاتی با منشا خارجی میباشد که خارج از اراده سایت بوده و بدون پیشبینی محقق شده باشد؛ مانند قطع سرتاسری اینترنت. در صورت وقوع فورس ماژور نقطه پرداخت هیچ مسئولیتی مانند از دسترس خارج شدن سایت نخواهد داشت. همچنین در مواقعی ممکن است بنا به دلایلی سایت با مشکلاتی مانند از دسترس خارج شدن یا کندی مواجه شود که در این صورت نیز نقطه پرداخت مسئولیتی ندارد.
ماده 11: نمایندگی ارائه خدمات
تمامی خدمات نقطه پرداخت فقط از طریق سایت نقطه پرداخت به نشانی NoghtePardakht.ir و آدرس دفتر شرکت که در صفحه ارتباط با ما درج شده است، ارائه میگردد. و بطور کلی هیچ یک از خدمات سایت نقطه پرداخت در هیچ مرجع دیگری قابلارائه نیست. در صورت مشاهده تخلف لطفا مراتب را به شماره پشتیبانی 09216481290 اطلاع دهید. نقطه پرداخت توسط نماینده قانونی خود تمام تخلفات را از طریق مراجع قضایی و قانونی پیگیری مینماید.